Zoals onze relaties weten, maakt onze organisatie een mooie ontwikkeling door. We groeien flink, krijgen steeds meer klanten en blijven voorlopen met ons gedachtengoed en de vertaling daarvan naar tooling. Dat vraagt focus en hard werk en meestal is dat ook wat ons druk bezig houdt. Maar soms moet je ook even achterover leunen en trots kijken wat je bereikt hebt. De uitkomsten van ons klantinterviews was zo’n moment… Uit verscheidene gesprekken met klanten destilleerden wij een top 5 waarom zij voor ons kozen. Dit keer dus even geen kennisdeling of focus op de markt, maar even vol trots delen wat klanten in ons waarderen.
1. Software met een ziel
Een relatie zei het mooi; ‘Als je jullie software gebruikt, dan merk je dat er een ziel in zit. Het is niet alleen een aaneensluiting van functionaliteiten.’ Een groter compliment kun je ons niet geven. Wij geloven namelijk dat onze software moet enthousiasmeren en de gebruiker moet inspireren om met zijn ontwikkeling aan de slag te gaan. Super dus dat onze klanten dit het meest waarderen.
2. Ruimte voor eigen inbreng
Wij hebben de ontwerpkeuze gemaakt om onze applicatie flexibel op te zetten. Op deze wijze passen de termen, profielen, werkwijze, kleuren van de klant allemaal in de tool. Terwijl de tool toch een makkelijk beheersbare SaaS-oplossing blijft. Onze klanten ranken ons dan ook hoog op de flexibiliteit van de tool, waardoor niet onze methodiek leidend is, maar de methodiek van de klant.
3. Kundig partner
Steeds meer kiezen klanten ons ook voor ons advies. Met ruim 100 implementaties ‘op de teller’ en een scherpe visie op (high) Performance management, denken wij actief mee in het vertalen van de visie van de klant naar een passende methodiek. We zijn er trots op dat klanten aangeven dit meer en meer als ons onderscheidende vermogen te zien.
4. Razendsnelle support
Er kan altijd iets misgaan of een klant heeft een vraag. Wij hebben ons support met zowel persoonlijk accountmanagement als een goed gedocumenteerd ticketingsysteem ingericht. Daarnaast zijn de lijnen intern kort en heeft ieder van ons het klantbelang voor ogen. Klanten geven aan onder de indruk te zijn van de snelheid en pro-activiteit waarmee wij problemen oplossen en vragen beantwoorden.
5. Afspraak-betrouwbaarheid
Een vrij brede feedback die klanten ons geven; zowel qua contractuele afspraken, als qua samenwerkingsafspraken vinden zij ons uitermate afspraak-betrouwbaar. We leveren op tijd, verschijnen op tijd en leveren de kwaliteit die we in de commerciële fase beloofd hebben. Een klant zei het mooi: ‘Jullie geven ook eerlijk aan wat niet kan, waardoor ik nooit het gevoel heb dat jullie ‘over promizen’ en under deliveren’ ( in goed Nederlands 😉 ).
Het spreekt voor zich dat we erg trots zijn op deze feedback. En na -enige twijfel- hebben we besloten dit te delen. Het voelt een beetje ‘on-Hollands’, maar onze trots wint.
Een grote dank aan al onze klanten voor hun feedback! Komende week sturen wij al onze klanten ook een digitale klanttevredenheidsvragenlijst. We zijn erg benieuwd wat daaruit komt. Uiteraard ook naar de punten die we nog verder kunnen verbeteren, want dit smaakt naar meer!